Skip to main content

Trading Strategi Utvikling


Hvordan bygge en handelsstrategi Når det handles i markeder, er det ofte gunstig å ha en strategisk tilnærming. Mens konseptet med handel på hunches og lunger ndash og er lønnsomt å gjøre det, kan høres attraktivt i praksis, er det mye vanskeligere og langt mindre sannsynlig enn om man hadde en formell tilnærming som de ser ut til å spekulere i markeder. Det er mange måter å gjøre dette på. Denne artikkelen vil gå gjennom de primære områdene som handelsmenn vil se etter når de bygger sine strategier. Før strategien er opprettet, må handelsmannen først bestemme hvilken markedsforhold de ser ut til å benytte seg av. I den første delen av vår Hvordan bygge en strategiserie. vi så nærmere på dette emnet. Og som vi så, vil markedene vise 3 primære forhold: Trend, Range og Breakout (som vist på illustrasjonen nedenfor). Laget med MarketscopeTrading Station Hvert av disse markedsforholdene kan utvise markert forskjellige toner. Rangene kan vanligvis foregå i rolige markeder. Støtten og motstanden som definerer områder blir ødelagt når prisen bryter ut, ofte fra en eller annen form for nyheter eller stimuli. Breakouts kan være rask og rasende, kjører raskt til en handelsmann stopper eller begrenser. Breakouts kan være ekstremt volatile, og som sådan må disse strategiene bygges annerledes enn rekkevidde eller trendstrategier i forhold til penger og risikostyring. Når en bias har begynt å sette seg i markedet, kan langsiktige trender utvikle seg. Igjen er dette en unik betingelse som krever en annen tilnærming enn rekkevidde eller trendmarkeder. Når en næringsdrivende har bestemt seg for hvilken markedsforhold de ønsker å bygge sin strategi for, må de da bestemme hvilke tidsrammer de vil analysere og utføre sine handler på. I tidsrammer for handel. vi utforsket de mer vanlige intervjuene som handelsmenn kanskje vil undersøke basert på ønsket holdetider. Vi gikk videre for å utforske begrepet Multiple Time Frame Analysis. der handelsmenn kan bruke et langsiktig diagram for å måle de generelle trender eller følelser som kan eksistere i et valutapar og deretter bruke et kortere diagram for å få et mer granulært utseende når de går inn i handelen. Flere tidsrammeanalyseintervaller utarbeidet av James Stanley Entering the Trade Det neste trinnet i å bygge en strategi er å begynne å designe hvordan handelsmannen kommer inn i bransjer. Som vi så på i Grading Market Conditions. Støtte og motstand kan definere områder, og dermed definere breakouts, samtidig som det gir litt hjelp med risikostyring i trendbaserte strategier. EURUSD interagerer med 1.30-nivåetCreated with MarketscopeTrading Station Etter at en næringsdrivende har bestemt seg for metoder for støtte og motstand som skal utnyttes i strategien, må de finne en måte å rangere styrken av prisbevegelser på. I Hvordan bygge en strategi, del 4: Gradering Trends. vi knytt sammen noen av de tidligere konseptene av pris handling, flere tidsramme analyse og markedsforhold for å hjelpe handelsfolk å se at de kan gradere hvordan lsquostrongrsquo en trend har vært. (Lagd med Trading Station 2.0Marketscope) I Hvordan bygge en strategi, del 5: Risikostyring. vi så på hva mange handelsmenn anser å være den viktigste delen av å skape, handle og opprettholde en handelsstrategi, og det er måten handelsmenn håndterer risiko på. Mye av denne delen av serien var basert på den forskning som ble utført av DailyFX i egenskapene for vellykket handel med undersøkelser. I DailyFX Traits of Successful Traders-serien ble faktiske resultater fra ekte handelsfolk på over 12 millioner bransjer analysert i et forsøk på å finne det som hadde fungert best, og hvordan handelsmenn kunne jobbe med disse resultatene. Vi så på det faktum at mens mange forhandlere kan vinne oftere enn de mister (med en vinnende prosentandel over 50), var det mengden av gevinster og tap som ofte vil predikere suksess eller fiasko i markeder. Vi fortsatte deretter med å snakke om bruk av risikofaktorer som handelsmannen står for å gjøre mer hvis de har rett, enn de kan tape hvis de har feil. Bildet nedenfor viser et forhold mellom 1 og 2-til-belønning: 1-til-2-risiko-til-belønningsgrad, som illustrert på FXCM Trading Station II. Vi fortsatte deretter med å undersøke begrepet løftestang, som skissert i hvor mye kapital bør jeg handle forex med av Jeremy Wagner. Dette var den fjerde og siste avdrag av egenskapene til suksessfulle handelsmenn. og gir litt svært innsiktsfull informasjon. Fra grafen kan vi se at forhandlere med større saldoer (mellom 5.000 og 9.999) brukte lavere nivåer av innflytelse (vist på bunnen av grafen) og disse lavere nivåene av innflytelse tillatt for større lønnsomhet. Handlere med innflytelse på 5: 1 var lønnsomme 37,37 av tiden, mens handelsmenn med balanser under 1000 brukte i gjennomsnitt 26: 1 leverage ndash og bare var lønnsomme 20.91 av tiden. Dette er en stor avvik, da handelsfolk som bruker en moderat 5: 1 leverage ratio var lønnsomme 78 oftere enn handelsmenn som bruker 26: 1 leverage. antyder at lsquo-forhandlere bør se på å bruke en effektiv innflytelse på 10-til-1 eller mindre. rsquo Når skal du utføre strategien Opp til dette punktet har vi dekket mange av de områdene som handelsfolk vil ønske å se etter når de bygger sine strategier. Kanskje så viktig, om ikke mer så ndash, er når vi faktisk skal handle den strategien vi lager. En av de viktigste differensierne i valutamarkedet er at det ikke gjøres i nærheten. Vi diskuterte dette emnet i detalj i artikkelen lsquo Trading the World. rsquo Kartleggingen av valutamarkedet døgnet rundt fra Trading the World. av James Stanley Selv om markedet er åpent 24 timer i døgnet, kan prishandlingen påta seg merkbart forskjellige lsquotonesrsquo basert på hvilken tid på dagen det er og hvor likviditet tilbys fra. For eksempel anses den asiatiske økten generelt for å tilby langsommere pris handling, med sterkere overholdelse av støtte og motstand og mindre potensial for lsquobig moves. rsquo På grunn av dette kan handelsmenn som ønsker å utføre utvalgsbaserte strategier, betjenes bedre ved å fokusere sine oppføringer på den asiatiske økten. Ved 3:00 ET begynner likviditeten å komme inn fra London. som mange handelsmenn anser å være lsquoheartrsquo av valutamarkedet. London er det største markedssenteret, bringer inn mest likviditet, og kort tid etter at de åpne ndashlarge-bevegelsene ofte er vitne til de store valutaparene. Traders som tidligere hadde utført rekkeviddestrategier i den asiatiske økten, vil være forsiktige her, da støtte og motstand kan brytes mye lettere med likviditetsbelastningen fra London. Traders som utfører breakout-strategier, kan ofte finne de raske og volatile markedene de leter etter etter London Open. Klokka 8:00, som USA åpner for virksomheten, strømmer enda mer likviditet inn i valutamarkedet. Denne perioden regnes som lsquooverlap, rsquo når både London og New York markedssentre handler, og dette er ofte den mest voluminøse perioden på dagen i valutamarkedet. Raske bevegelser kan være rikelig, volatilitet ekstremt høy, da potensialet for reverseringer kan avlede selv de sterkeste rekkeviddestrategiene. Etter at London stenger for dagen, kan smaken av den amerikanske sesjonen endres ganske mye. Gjennomsnittlig timetrykk kan redusere, og prishandlingen kan begynne å avta. USAs sesjon kan ta overtoner av det som vanligvis vises i den asiatiske økten: Sakte prisbevegelser fremhevet av større grad av respekt for tidligere definerte støtte - og motstandsnivåer. Tradesessions tilpasset indikator for Trading Station --- Skrevet av James B. Stanley Du kan følge James på Twitter JStanleyFX. For å bli med i James Stanleyrsquos distribusjonsliste, vennligst klikk her. Hvordan utvikle en handelsstrategi Utvikle din handelsstrategi basert på en kant. En handelsstrategi er et sett av regler som hjelper en næringsdrivende å ta beslutninger i markedet. Det tar bort subjektiv gjetting. En handelsstrategi er et sett av regler som hjelper en næringsdrivende å ta beslutninger i markedet. Det tar bort subjektiv vurdering og gjetting. En strategi er basert på en kant og reglene identifiserer når den kanten i markedet er til stede. En handelsstrategi svarer på følgende spørsmål: Hva er de beste forholdene for å komme inn på markedet Hva er de beste forholdene for å gå ut av markedet, det vil si hvor er dine stoppfall og overskuddsmål. Grunnlaget for en strategi består derfor av følgende elementer: en oppføring. et overskuddsmål og et stoppfall. Først finner du en kant i markedene Hvis du baserer en rekke handler på en kant du har identifisert i markedet, øker sannsynligheten for å vinne handler over tid. Å observere markeder over tid vil hjelpe deg å forstå at markedsadferd gjentar seg selv. La oss si at du har identifisert et prisnivå der prisen synes å vende tilbake til oppsiden. Med andre ord, til denne prisen kommer kjøpere inn på markedene. Hvis prisen ser ut til å vende tilbake til oppsiden på dette nivået, har du identifisert en markedstilstand der noe ser ut til å skje. Du har identifisert en kant et nivå der det er en høyere sannsynlighet for prisendringen. Dette prisnivået er kjent som et støttenivå. Det er alltid mulighet for at prisen ikke kan reversere og at den kan bryte gjennom støttenivået. Mesteparten av tiden, det er imidlertid ikke sannsynligheten for at prisen går tilbake til oppsiden, høyere, og dette gir en mulighet til å kjøpe. Dette er illustrert av tabellen under: nummer1 - Støtte nummer2 - Prisen finner støtte på dette nivået el3 - Mulig lang innføring når prisfunnet støtter på dette nivået en gang. Merk at i diagrammet over, går prisen til slutt gjennom støtten nivå. Dette illustrerer at selv om en tilstand er blitt identifisert der prisen reverserer, er det bare en høyere sannsynlighet for at dette vil skje, som noen ganger ikke. Du utvikler reglene i strategien basert på en kant Du kan bruke et lignende grunnlag for å gå ut av handel. For eksempel kan du også ha identifisert et prisnivå hvor salg skjer og prisen begynner å reversere til ulemper. Dette er kjent som et motstandsnivå. Dette er illustrert i tabellen under: Motstand som TP nummer1 - Støtte nummer2 - Prisen finner støtte på dette nivået og reverserer til oppsiden el3 - Mulig lang innføring når prisfunnet støtter på dette nivået en gang til tp4 - Motstandsnivå hvor prisen reverserer til ulemper Du har identifisert et sett med betingelser: et prisnivå der prisen reverserer til oppsiden og et prisnivå der prisen reverserer til ulemper. Det er flere nivåer hvor prisen vil reversere den andre veien, med andre ord vil det være andre støtte - og motstandsnivåer. Hvis du da kjøper på støttenivåer og tar fortjeneste på motstandsnivåer, har du nå en regel for en oppføring og en regel for en utgang. Hvis du kjøper på et støttenivå og legger stoppet ditt under støttenivået, hvis prisen ikke reverserer til oppsiden, har du en regel for å sette stoppet ditt også. Du har nå grunnlaget for en strategi: En oppføring på støttenivå, en utgang på motstandsnivåer og et stoppfall under støttenivåene. Leter du etter en mentor Matthias fra vårt Tradimo Premium-team vil utforme en læringsplan skreddersydd for deg som gir deg tilgang til nye kurs og live webinarer hver måned, samt prioritert privat e-postsupport. Elementer i en handelsstrategi For å oppsummere består en handelsstrategi av følgende elementer: En oppføring. et overskuddsmål og et stoppfall. Så for å bruke støtte - og motstandsnivået ovenfor, vil grunnlaget for en strategi være som følger: Oppføring. Kjøp på støttenivå. Exit . Ta fortjeneste ved neste motstandsnivå opp. Forhindre tap . Sett ditt stoppfall rett under støttenivået. Innføringen og utgangene er ikke hele strategien. Du må innlemme penger ledelse for eksempel. Men du har identifisert et sett av markeder som du kan utvikle et sett med regler og bygge en handelsstrategi på. Forskjellen med tilfeldige oppføringer Lar oss ta en annen tilnærming. Si at du går inn i markedene tilfeldig. Prisen kan gå opp eller ned, men du har ikke grunnlag for hvorfor du skrev inn og så du ikke har en grunn til å avslutte heller. Dette etterlater deg med følgende spørsmål: Uten grunn til å gå inn eller ut av en handel, kjøper du eller selger noe med bare håp om at handelen din vil være lønnsom. Å registrere markedene tilfeldig gir deg ikke grunnlag for hvorfor du skrev inn og gir deg derfor ingen grunn til å avslutte. Selv om handelen har gått rett inn i fortjeneste, på hvilket tidspunkt tar du fortjenesten Hva skjer hvis den lønnsomme handelen begynner å reversere og gå mot deg Hvor mye av fortjenesten gir du tilbake til markedet til du bestemmer deg for å ta det er igjen Later du handelen din i et tap Hva skjer hvis handel går rett inn i tap Hvor mye av et tap tar du Uten grunn til å gå inn eller ut av handel, kjøper du eller selger noe med håp om at din handel vil på en eller annen måte ende opp med profitt. Så, selv om handelen din går inn i profitt, vil du fortsatt ikke vite når eller hvor mye du skal ta av fortjenesten din. Ved å utvikle en handelsstrategi kan du gå inn og ut av markedet i de rette forholdene, og du vet nøyaktig hvor du vil ta fortjeneste og tap. Så langt har du lært det. . En strategi er et sett med regler som hjelper deg med å gjøre handelsbeslutninger i markedet. . observere markedene vil du finne at markedsadferd gjentar seg der du kan identifisere en kant. . Du kan bruke kanten du finner for å utvikle et sett med regler for å gå inn og ut av markedet. . en strategi består av en oppføring, ta fortjeneste og et stoppfall. . å gå inn i markedene tilfeldig vil bety at du ikke vet hvordan du skal avslutte handelen. Hva neste Lær hvordan du utvikler strategien ytterligere ved å bruke en handelsdagbok: Enkle trinn for å utvikle en handelsstrategi En viktig del av all seriøs innsats er å ha en klar og omfattende begrunnelse for oppgaven ved hånden. Trading bør ikke være annerledes. En handelsstrategi sier hva du vil oppnå og hvorfor. Det er resultatet av en gjennomtenkt gjennomgang av dine evner, ferdigheter, ressurser og forventninger. Strategien fungerer som et kompass, og hjelper deg med å utvikle din handelsplan. Som nevnt, definerer en handelsstrategi hva og hvorfor det som driver din handel. Handelsplan, som er en egen Trader Path. er hvordan å handle. Det skisserer trinnene du vil ta når du evaluerer, utfører og administrerer dine individuelle handler. Vi foreslår at du først vurderer Trading Strategy-banen og tenker på hvordan det gjelder deg. Har du en strategi Kan du formulere hvorfor du vil handle eller hvorfor du handler Hva er suksess og hvordan vil du vite at du har oppnådd det? Med en solid handelsstrategi på plass, se hvordan en disiplinert handelsplan kan hjelpe deg med å handle i måter som vil oppnå din handelsstrategi. Mens du bare har en handelsstrategi ikke garanterer suksess, kan utviklingen gjøre deg mer bevisst på dine egne motivasjoner, slik at du bedre kan håndtere dine handelsforventninger og tilnærming til individuelle handler. Så hvordan utvikler du en handelsstrategi Det er ingen enkelt tilnærming, det er like individuelt som deg. Vi mener at alle tilnærminger bør begynne med en gjennomgang av hva du vil oppnå, dine eksisterende ferdigheter og evner og andre hensyn. Det andre trinnet er å utvikle klare, målbare og gjennomførbare mål. Utvikle din handelsstrategi med en Schwab trading coachmdashplus tjene 500 provisjonsfrie handler. Lær mer Handelsstrategi Betraktninger Vurder nøye følgende som du tenker på hvorfor du vil handle. Motivasjon: Hva vil du oppnå Tenk på hvorfor du vil handle. Ønsker du å ta større kontroll over økonomien din Er du ute etter å generere inntekter for å supplere levekostnader? Ønsker du å finansiere et barn eller barnebarns utdanning Definere tydeligere hva du vil oppnå, kan bidra til å påvirke handelsbeslutninger. Erfaring: Hvilke ferdigheter og talent bringer du til handel Er du en liten bedriftseier som har hatt å administrere månedlige budsjetter Kanskje du kommer fra en analytisk bakgrunn Liker du å samle og vurdere informasjon og utvikle et synspunkt fra det Tenk på dine styrker og hvordan de kan hjelpe deg med å nå dine mål. Risiko Toleranse: Risikerer du risikofylt eller risikofylt Hvordan kan din orientering påvirke din evne til å oppfylle målene dine? Hvilket nivå av risiko er du villig til å anta for potensielt å tjene din målrettede avkastning. Hvordan kan det antas å være mer risikofylt i andre deler av livet. Utfordringer: Hva står i veien Tid er ofte sitert som en grunn for ikke å forfølge interesser, inkludert handel. Andre grunner er mangel på ressurser, mangel på kunnskap eller konkurrerende prioriteringer. Tilbring litt tid på å tenke på hva som kan holde deg fra å bygge og sette i gang strategien din. Du vil være bedre rustet til å løse disse utfordringene hvis de er kjent. Bygg en nyttig strategi Når du kan artikulere hvorfor du vil handle og nøkkelproblemer som kan påvirke eller påvirke tilnærming til handel, er et godt neste skritt å bygge en strategi. Skriv det ned for å oppmuntre deg til å tenke gjennom det og dekke alle aspekter av tankeprosessen. I tillegg gir det et kompass for når du begynner å evaluere handelsmuligheter og noe å sammenligne faktiske resultater mot. Eksempelet nedenfor er gitt for å illustrere et handelsrelatert mål. Generer tilleggsinntekter mens du også ser etter verdien av aksjekursen for å øke. Oppnå dette ved å lage en kort liste over aksjer (fem maksimum) som betaler minst fire prosent årlig utbytte og er gode kandidater til kapitalvekst i neste år. Plasser handler på to av de identifiserte aksjene før neste inntjeningsmelding. Det er mange tilnærminger som kan brukes til å bygge en strategi. Utvalget ovenfor bruker SMART-tilnærmingen. Velg en som best passer dine behov. SMART-tilnærmingen er et verktøy for å utvikle et målbart mål. Det etablerer en tidsplan for å nå målet og identifiserer spesifikt hensikten. Det er viktig å spørre deg også om hvordan realistisk å nå målet vil være. S pecificmdash Målet er klart, presist og veldefinert: en kort liste over muligheter. M easurablemdash Det må være en måte å bekrefte at målet har blitt oppnådd. I dette tilfellet vil du ha en utgang (listen) hvis innhold kan sammenlignes med kriteriene du har satt opp. A ctionablemdashMålet er noe du kan handle på. Å plassere handler, basert på dine mål, er passende handlinger. R ealisticmdashMålet er realistisk for deg. Det passer deg som handelsmann og hva du vil oppnå med handel. I vårt eksempel identifiseres en rekke handler. Dette nummeret bør være basert på din handelskapital og mål. T ime-boundmdash Målet vil bli oppnådd eller fullført i en bestemt tidsramme. Velg en tidsramme som lar deg nå målet ditt. I vårt eksempel er en dato før en kommende inntjeningskommunikasjon fornuftig hvis målet ditt er å generere inntekt. Eiendomsvekst og inntektsmål er felles mål for næringsdrivende. Du kan ha mer enn ett handelsmål. Hvis du faller inn i denne leiren, vil du kanskje vurdere langsiktige økonomiske mål først og deretter bruke disse til å validere andre mål som de skal justeres. Arbeid din strategi Ved å sette en strategi i stein, vil du ikke bare ha et verktøy som vil hjelpe deg med å identifisere potensielt hensiktsmessige handler, du vil ha noe du kan bruke til å evaluere dine handlinger. Ved analyse kan du bestemme at strategien din må modifiseres. Du kan bestemme at strategien din fortsatt har, men handlingene du tar for å møte det, gir ikke resultater. I begge tilfeller lærer du på grunnlag av erfaring og bruker deretter den læringen til fremtidige handlinger. Konklusjon Handel er full av utfordringer og beslutninger, og du vil aldri slutte å lære. Å huske hvorfor du startet i første omgang, er fortsatt viktig. Noen ser bort fra hvorfor de begynte å handle eller hva de håpet å oppnå. Ved å bygge en gjennomtenkt handelsstrategi, vil du innpode handelsdisiplin og ha et verktøy for å evaluere oppførselen din. Utvikle din strategi Hvordan skal du vinne i fremtiden Det er nøkkelspørsmålet bak å utvikle strategi. For å vinne på noe som er verdt, trenger du en spillplan. Profesjonelle idrettslag vet dette, og denne ideen gjelder for organisasjonen, avdelingen din, teamet ditt 8211 og til og med for deg som individ. For å lykkes betyr å vite hvordan du bruker talent og ressurser til beste fordel, og det er veldig vanskelig å vinne hvis du ikke har dette spillet på plass. Denne artikkelen introduserer deg til en felles og systematisk tilnærming til strategiutvikling. Tilnærminger til strategi I et profittforetak, for hvilket konkurranse og lønnsomhet er viktig, vil målene dine avvike fra en ideell eller statlig avdeling. På samme måte vil målene for en avdeling eller et team ha et annet omfang enn mål for organisasjonen som helhet. For eksempel, og avhengig av omfang og omstendigheter, vil du kanskje utvikle strategier for å: Øke lønnsomheten. Få mer markedsandel. Øk godkjenningsgrader, eller øk kundetilfredsheten. Fullfør et prosjekt under budsjett. For å bestemme strategien din må du forstå de interne og eksterne miljøfaktorene som påvirker deg fullt ut. Med den forståelsen kan du identifisere dine klare fordeler og bruke disse til å lykkes. Derfra kan du ta informerte valg og implementere strategien effektivt. Strategisk opprettelse følger således en tre-trinns prosess: Analysere konteksten der du opererer. Identifisere strategiske alternativer. Evaluere og velge de beste alternativene. Vel, se på denne prosessen, og gå gjennom noen nyttige verktøy som kan hjelpe deg med å utvikle strategien din. Fase 1: Analysere konteksten og miljøet I dette første trinnet sikrer du at du forstår deg selv og ditt miljø fullt ut. Gjør følgende: Analyser organisasjonen Først bør du undersøke ressursene, gjeldene, evner, styrker og svakheter. En SWOT-analyse er et godt verktøy for å avdekke hva du gjør bra og hvor du har svakheter, forutsatt at du bruker det grundig. Det er mye lettere å nå dine mål når strategien bruker dine sterke sider uten å utsette dine svakheter. Se også på dine kjernekompetanse. Disse fremhever dine unike styrker, og hjelper deg å tenke på hvordan du kan sette deg bort fra dine konkurrenter. Analyser miljøet ditt Nå må du undersøke ditt nåværende driftsmiljø for å forutsi hvor ting beveger seg. Er det spennende muligheter du bør forfølge Hvilke fremtidige scenarier er det sannsynlig i din bransje, og hvordan vil disse påvirke arbeidet du gjør PEST Analysis. Porters Diamond. og Porters Five Forces er gode utgangspunkt for å analysere miljøet ditt. De viser hvor du har en sterk posisjon i det større miljøet, og hvor du kanskje har problemer. Når du forbereder deg til å lage din strategi, må du sørge for at du arbeider på en måte som er tilpasset endringer i driftsmiljøet, i stedet for å jobbe mot dem. Disse eksterne faktorene er ofte utenfor din kontroll, så hvis du forfølger en strategi som krever endring i et av disse elementene, kan du ha en lang, utmattende, ulønnsom kamp foran deg. En TOWS-matrise kan hjelpe deg med din interne og eksterne analyse. Dette rammeverket kombinerer alt du har lært i SWOT-analysen (TOWS er ​​SWOT i omvendt), og bruker den til å utvikle en strategi som enten maksimerer styrker og muligheter, eller minimerer svakheter og trusler. Analyser dine kunder og interessenter Din strategi definerer hvordan du vil vinne, og vinnende er vanligvis innrammet av hvor godt du tilfredsstiller dine kunder. For-profit selskaper må holde sine kunder og aksjonærer lykkelige. Regjeringer, ideelle organisasjoner og prosjektgrupper har alle andre interessenter til å tilfredsstille også. Strategisk opprettelse må vurdere disse behovene. Identifiser dine kunder og interessenter. Hva vil kundene dine ha og Hvem er de viktigste interessentene i din suksess? En interessentanalyse vil hjelpe deg med å avdekke disse behovene og preferanser. Se også på markedet i detalj. Svar på nøkkelspørsmål som Hvordan er vårt markedssegment, Hvilke subpopulasjoner kan vi nå kostnadseffektivt, og Hva er vår optimal Marketing Mix Analyser konkurrentene dine I et tradisjonelt profittfirma må du forstå hvordan produktene dine sammenligner med konkurrenters produkter, og hva konkurrentene dine kompetanse er. Hvor lett eller vanskelig er det å komme inn på markedet Hvilke alternativer har kundene Vår artikkel om USP Analysis hjelper deg med å identifisere måter du kan konkurrere effektivt på. Du finner også mange nyttige verktøy som kan hjelpe deg med å forstå konkurrenter i vår artikkel om konkurrerende intelligens. Ikke-profitt, avdelingsgrupper og prosjekter har konkurrenter også. Andre prosjekter og lag innenfor avdelingen konkurrerer om penger og andre ressurser. Derfor må du bevise at du kan legge til verdi. møte mål, og bidra til organisatorisk suksess. Fase 2: Identifisere strategiske valg I fase 1 har du utviklet en forståelse av hvordan organisasjonen eller teamet ditt passer i sammenheng med de interne og eksterne miljøene. Nå er det dags å tenke på de forskjellige tingene du kan gjøre for å skape en klar fordel, og oppfylle dine mål. Her er noen grunnleggende aktiviteter som kan hjelpe deg med å ta denne avgjørelsen. Brainstorm Options Bruk kreativitet verktøy som Brainstorming. Omvendt Brainstorming og Starbursting å utforske prosjekter som du kan kjøre for å utvikle konkurransefortrinn. Styr din brainstorming med referanse til organisasjonsoppgaveoppgaven, men avhengig av din rolle i organisasjonen, vurder hvor langt du burde være begrenset av dette. Undersøk muligheter og trusler SWOT-analysen din identifiserte noen av de viktigste mulighetene og truslene du møter. Bruk dette som utgangspunkt, brainstorm flere måter å maksimere mulighetene dine, minimere truslene dine, eller kanskje til og med forvandle trusler til muligheter. Løse problemer En problemløsende tilnærming kan også hjelpe på dette stadiet. Hvis problemet ditt er at du ikke oppnår målene dine, spør deg selv hvordan du kan forsikre deg om at du gjør det. (Hvis alle i din bransje finner det vanskelig å håndtere et bestemt problem, kan du få en konkurransefortrinn ved å håndtere det.) Hvis du for eksempel vil øke dine kundetilfredshetsgrader i en bransje plaget av dårlige kundeforhold, startposisjonen er lav tilfredsstillelse. Brainstorm hvorfor dette er tilfelle, og opprett strategiske alternativer som vil øke tilfredsheten. Verktøy som root cause analysis. 5 Whys. og takknemlig forespørsel kan gi deg noen interessante nye perspektiver på disse problemene. Fase 3: Evaluering og valg av strategiske valg Det siste trinnet er å evaluere strategiske alternativer i detalj, og velg de som du vil forfølge. Finne denne artikkelen Nyttig Du kan lære ytterligere 134 strategiske ferdigheter, slik som dette, ved å bli med i Mind Tools Club. Evaluer Alternativer På dette stadiet har du sannsynligvis identifisert en rekke gode prosjekter som du kan kjøre. Du må nå vurdere disse for å velge de beste strategiske alternativene. Vurder hvert alternativ du har identifisert, men ikke ta en endelig vurdering før du har fullført vurderingen din. Begynn med å evaluere hvert alternativ i lys av kontekstuelle faktorene du identifiserte i trinn 1. Hva forteller disse om hvert alternativ Teknikker som risikoanalyse. Failure Modes and Effects Analysis og Impact Analysis kan hjelpe deg med å se på de mulige negative konsekvensene av hvert alternativ, noe som kan være veldig enkelt å savne. Pass på at du undersøker disse grundig. Decision Matrix Analysis er spesielt nyttig for å samle økonomiske og ikke-økonomiske beslutningskriterier. Det hjelper deg med å vekt individuelle avgjørelseskriterier, og vurdere subjektive funksjoner - som lagpasning og sannsynligheten for teaminnkjøp - samt objektive, materielle faktorer som kostnad og avkastning på investeringen. Velg den beste veien fremover Når evalueringen er fullført, må du nå velge det beste strategiske alternativet eller strategiske alternativer, og sørg for at du ikke velger så mange alternativer som du sprer ressursene dine for tynt. Sjekk dine ideer for konsistens med organisasjonene dine Visjon, Oppdrag og Verdier. og oppdater disse hvis nødvendig. Det er lett å glemme disse kritiske elementene under strategisk planlegging, så sørg for at det du ønsker å vinne er noe som bidrar til organisasjonens overordnede formål. Kontroller antagelsene dine ved å bruke Steg for inngang. Dette hjelper deg med å bekrefte lyden av argumentasjonsprosessen som brukes til å utvikle strategien din. Det er mye diskusjon og uenighet om den beste måten å utvikle en strategi på. Ikke vær redd for å tilpasse denne tilnærmingen til dine egne, spesielle forhold. Implementering Strategi Det er ikke bra å utvikle en strategi hvis du ikke implementerer det med hell, og dette er hvor mange mennesker går på vill. Se våre artikler om VMOST Analysis og Balanced Scorecard for måter å bygge bro over gapet mellom strategiutvikling og implementering, og vår Prosjektledelse-meny for teknikkene du må bruke for å implementere strategi med hell. Nøkkelpoeng Din strategi forteller deg hvordan du skal oppnå suksess, uansett hvordan den suksessen er definert. Og om du utvikler en strategi på personlig, team eller organisasjonsnivå, er prosessen like viktig som utfallet. Identifiser dine unike evner, og forstå hvordan du bruker disse til din fordel, mens du minimerer trusler. Prosessen og verktøyene som er identifisert ovenfor, vil hjelpe deg med å identifisere en rekke potensielle strategier for suksess, slik at du i siste instans kan velge den som passer best for deg. Bruk dette til din strategi for utvikling av livspraksis ved å tenke på dine egne, personlige forhold. Fullfør analysene nedenfor for å tenke på din personlige vei fremover. Her er noen viktige spørsmål å vurdere: Hva er dine personlige styrker, svakheter, muligheter eller trusler, og hva er kjernekompetanseene dine Hva kan du oppnå hvis du tenker på det Hva er de store bildetrender i miljøet Hvordan kan du du overvåker eller tilpasser seg disse eksterne faktorene Hvem er de som er viktige for din suksess (dine interessenter) Hvilke alternativer har du Hvilke av disse bør du vurdere Dette nettstedet lærer deg de ferdighetene du trenger for en lykkelig og vellykket karriere, og dette er bare ett av mange verktøy og ressurser som du finner her på Mind Tools. Abonner på vårt gratis nyhetsbrev. eller bli med i Mind Tools Club og virkelig overlate karrieren. Over en måned siden skrev Michele. Du er hjertelig velkommen. Var glad for at denne artikkelen har gitt en god oversikt over strategisk utvikling. Den gode nyheten er at du kan øve strategisk utvikling ved å bruke strategiske tenkning og strategiske verktøy for å utvikle din karriereplan. Michele Mind Tools Team Over en måned siden skrev Chikealam Takk for denne artikkelen. Det har virkelig hjulpet meg med å utvikle et bedre perspektiv på strategiutvikling. Over en måned siden skrev Midgie Hei Katrina, takk for at du fikk vite at artikkelen har hjulpet med studiene dine . Jeg anbefaler ofte ressurser her til studentene mine, og jeg håper du kommer tilbake og dra nytte av flere av våre ressurser. Midgie Mind Tools Team Teambygging Aktiviteter Toolkit Offer Få en GRATIS kopi av Team Building Tools Toolkit. når du registrerer deg for en 30-dagers prøveversjon av Mind Tools Club før midnatt 23. februar. Ringe alle LD-ledere Befolk ditt LMS med 1.000 ledelses - og ledelsesutviklingsressurser med Mind Tools Corporate.

Comments

Popular posts from this blog

Spesifikasjoner For Lager Alternativer Og Indeksopsjoner In Nse

Aksjederivater Egenkapitalderivat er en klasse av derivater hvis verdi delvis er avledet av en eller flere underliggende aksjer. Optjoner og futures er langt de vanligste egenkapitalderivatene. Denne delen gir deg et innblikk i de daglige aktivitetene i aksjemarkedssegmentet på NSE. 2 hovedprodukter under egenkapitalderivater er futures og opsjoner, som er tilgjengelige på indekser og aksjer. Instrumentklok Volum og omsetning I tilfelle av opsjonskontrakter Omsetning representerer Notional Turnover Current Market Reports Få tilgang til daglige markedsrapporter og slutten av dagen rapporter som Bhavcopy, daglig volatilitet og oppgjørspriser, markedsaktivitetsrapporter og diverse slike rapporter som gir et innblikk i dagers handel. Daglige rapporter Kontraktskrevne arkiver Denne delen gir informasjon om historisk pris, handlet kvantum, volum, oppgjørspriser og åpne rentedata for kontraktsinstrumenter over en tidsperiode. Arkiv av Daglige Rapporter Få tilgang til arkivene i de daglige og

Meilleur Plateforme Trading Alternativet Binaire

Alternativ binaire en Suisse. Un guide complete Les alternativer binaires en Suisse sont lgales, men du kan også velge flere populære. Depuis que BDSwiss est ankommer sur le march no 2011, la croissance de ces produits boursiers na cess daugmenter. Se lancer dans la bourse og ligne de manire totalement rgule ou lacquacACPR Banque de France franaise er rapide et simple. Du trenger ikke å se på denne tråden, men du kan også velge mellom bøker og alternativ. Det er ikke bare steder du trenger, men det er viktigere når du kommer til å oppnå det beste resultatet av bourse. Si le principe de loption binaire en Suisse er enkel å assimilere og tilbyr muligheter for å få hensyn, og du trenger ikke å gjøre noe for deg. Hell le trader dbutant, la tålmodighet, la prudence et la formation sont de mise. Apprendre des analyserer teknikker og suverre des graphiques de bourse vous permet galement de mettre sur pied des stratgies gagnantes. Les nettsteder de trading alternativet binaire en Suisse seront

Trading Strategier Derivater

En handlingsplan for handelsstrategier for nybegynnere Valg er betingede derivatkontrakter som tillater kjøpere av kontraktene a. k.a opsjonshaverne, å kjøpe eller selge en sikkerhet til en valgt pris. Alternativ kjøpere belastes et beløp som kalles en premie av selgerne for en slik rettighet. Skulle markedsprisene være ugunstige for opsjonseierne, vil de la opsjonen utløpe verdiløs og dermed sikre at tapene ikke er høyere enn premien. I motsetning til dette, velger opsjonshandlere, a. k.a opsjonsforfattere større risiko enn alternativkjøpene, og derfor krever de denne premien. (Les mer om: Valg Basics). Alternativene er delt inn i anrops - og salgsalternativer. Et anropsalternativ er hvor kjøperen av kontrakten kjøper rett til å kjøpe den underliggende eiendelen i fremtiden til en forutbestemt pris, kalt utøvelseskurs eller strykpris. Et puteringsalternativ er hvor kjøperen kjøper rett til å selge den underliggende eiendelen i fremtiden til forutbestemt pris. Hvorfor handle alternativ